روش های ارسال در ایلکات البرز

سفارشات پس از ثبت در وب سایت نیاز به دو روز کاری پروسه تولید، بسته بندی دارند و پس از دو روز کاری طبق شرایط زیر ارسال می گردد:

  • سفارشات در کرج  توسط ایلکات البرز به صورت فوری و رایگان ارسال می گردد
  • سفارشات در حومه کرج (هشتگرد، نظرآباد، هلجرد، چهارباغ ) توسط ایلکات البرز ارسال می گردد. (سفارشات بالای 10 میلیون تومان به صورت رایگان و مبالغ سفارشات کمتر از 10 میلیون تومان به صورت پسکرایه و پرداخت در محل ارسال میگردد.)
  • سفارشات تهران بالای 10 میلیون تومان رایگان و کمتر از 10 میلیون تومان توسط اسنپ بار یا پیک های باربری سنگین به صورت پسکرایه و پرداخت در محل ارسال میگردد.
  • سفارشات شهرستان ها ترمینال اتوبوس رانی به صورت پسکرایه و پرداخت در محل ارسال میگردد. ارسال سفارشات از طریق ترمینال به صورت ترمینال به ترمینال بوده است و سفارش در ترمینال شهر مقصد تحویل میگردد. هزینه ارسال بار از ترمینال تا درب منزل یا شرکت به عهده خریدار است. شهر هایی که ترمینال اتوبوس رانی ندارند مرسوله به نزدیک ترین شهر دارای ترمینال اتوبوس رانی ارسال میگردد. بدیهی است مشتری قبل از خرید با تماس تلفنی با ایلکات البرز شرایط را جویا گردد و در صورت امکان تحویل مرسوله در ترمینال شهر مقصد خریداری نماید، در غیر اینصورت ایلکات البرز هیچگونه تعهدی نسبت به ارسال کالا به درب منزل از ترمینال یا ارسال از ترمینال به ترمینال دیگر ندارد و تمامی هزینه ها به عهده خریدار است.

نکات مهم در تحویل کالا

  • محل تحویل کالا در تمامی سفارشات جلوی درب اصلی ساختمان بوده و حمل طبقه بر عهده مشتری می باشد